Znany architekt
Just another WordPress site

Posts Tagged ‘przeciski pod drogami’

Nowoczesna architektura : G House / Paz Gersh Architects

Posted in Uncategorized  by admin
May 29th, 2018

Amit Giron Architekci: Paz Gersh Architekci Lokalizacja: Ramat hasharon, Izrael Architekt: Paz Gersh Projekt Rok: 2011 Obszar projektu: 250 m2 Zdjęcia: Amit Giron + 24 Program został zaplanowany dla rodziny z trójką dzieci.
Planując G House, główną koncepcją projektu było zachowanie istniejącego ogrodu.
W ogrodzie znajduje się typowa śródziemnomorska fauna z małym sadem.
W proponowanym planie balkon wyewoluował w przestrzeń łączącą istniejące i nowe.
Przestrzenie publiczne w układzie piętra (kuchnia, pokój dzienny i jadalnia) są rozmieszczone równolegle do balkonu. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘przeciski pod drogami’

Nowoczesna architektura : G House / Paz Gersh Architects

Posted in Uncategorized  by admin
May 29th, 2018

Collage Re-set, nowe skrzydła dla architektury.
Inside Outside / Petra Blaisse, 2012 – Zdjęcie dzięki uprzejmości NAi Dzisiejsze problemy społeczne zmieniły bieg architektury.
Kiedyś.
Dobrze.
architektura zrodziła się z nietkniętych stron i niekończących się budżetów; obecnie trend zmierza bardziej w kierunku przystępnych cenowo i zrównoważonych alternatyw, takich jak ponowne wykorzystanie adaptacyjne. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘przeciski pod drogami’

Nowoczesna architektura : G House / Paz Gersh Architects

Posted in Uncategorized  by admin
May 29th, 2018

Krzywe ciśnienia pary wodnej w przegrodzie sporządza się w dwóch postaciach: jednej odpowiadającej całkowitemu nasyceniu pary wodnej przy danej temperaturze pomieszczenia, a więc wykres maksymalnej prężności pary dla założonych warunków Pl71ax i drugiej stanowiącej wykres ciśnienia rzeczywistego (cząstkowego) pary wodnej. Ciśnienie rzeczywiste jest iloczynem ciśnienia pary nasyconej Pl71ax i wilgotności względnej powietrza Ww wyrażonej w procentach. Wykres prężności pary nasyconej Pmax i wykres ciśnienia rzeczywistego p powinny mieć tę samą skalę i tę samą początkową oś odniesienia (najczęściej od ciśnienia zerowego). Przebieg, obu wykresów pozwala zorientować się co do istnienia i obszaru tzw. strefy kondensacji pary wodnej, tzn. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘przeciski pod drogami’

Nowoczesna architektura : G House / Paz Gersh Architects

Posted in Uncategorized  by admin
May 29th, 2018

Przeważająca część wznoszonych w ostatnich czasach budynków, zwłaszcza z elementów wielko i średniowymiarowych oraz budynków tradycyjnych, z zastosowaniem prefabrykatów i lekkich, materiałów budowlanych, nie spełnia wymagań ochrony przeciwdźwiękowej. Budownictwo ostatnich lat dąży przede wszystkim do jak największego wykorzystania właściwości wytrzymałościowych materiałów, prowadzących do zmniejszenia ciężaru budynku, a tym samym do zużycia mniejszej ilości materiałów, potanienia transportu itp. O ile, dzięki produkcji dobrych materiałów izolacyjnych i naukowemu pogłębianiu zagadnień cieplno-wilgotnościowych ścian, osiągnięto, pomimo znacznego zmniejszenia grubości ścian, wystarczające wymagania izolacji cieplnej, o tyle zagadnienia akustyki budowlanej są w dalszym ciągu zagadnieniem otwartym, wymagającym dalszych badań naukowych i poszukiwań racjonalnych rozwiązań. Drogi przenikania dźwięków przez przegrody budowlane Do pomieszczeń przedostają się dźwięki zarówno powietrzne jak i materiałowe. Dźwięki powietrzne mogą przenikać przez przegrody kilkoma drogami: a) przez materiał przegrody, b) wskutek drgań całej przepony, c) przez nieszczelności i przelotowe kanaliki powietrzne w materiale, d) innymi drogami. Read the rest of this entry »

Comments Off

« Previous Entries